High Chaparall!

Japp, drar till High Chaparall i helgen , inte för jag vet hur det stavas , men hoppas ni inte mobbas ;)
Kommer bli grymt kul , har inte varit där på 2 år nu ^^
var på Eclipse idag med med Maja ! asså , dööör så bra är den , jag bara satt o skakade heeela filmen :o
Var så spänd o nervös , HAHAHA :)
måste bara kööööpa den asså, tur att jag ska gå en gång till med Wilma & Ebba ;)
och tror jag ska tvinga ner mamma till Hööks imon lite senare på dagen (: ska köpa mitt riddar träns och nya transport skydd :D
ska köpa en flughuva med om dom har , och kanske något mer , nytt schabrak kanske , man kan aldrig veta..
och föresten , pälsglans också;)
och kanske nytt guldglitter, för det håller på att ta slut , elelr kanske tar en annan färg denna gången `? vem kan veta?..
Slänger in någon random bild nu också som ni kan få titta på :)
Puss & Kram.Saknad<33

Kommentarer
Postat av: Anonym

söt,,,,

2010-07-02 @ 21:21:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0