glad midsommar!

Glad midsommar allihop!
Har inte gort så mycket idag , lär ju inte bli så mycket mer heller^^
Iaf så vakna jag vid typ 10?Gick upp då , och s¨å fick jag migrän -.-mkt kul *host**
Hatar det .. iaf så åkte vi till våra kusiner o åt lite smått o gott , pratade lite oså .
Sen åkte vi hem , mamma nellie och pappa är på richards båt nu o käkar lite också , dom komemr väl hem snart .
Då ska vi äta ,  lite allt möjligt.
Släppte ut valparna innan också , det tyckte dom om , dom har inte varit ute på hela dagen .
Dom är så söta asså, den minsta typ stegrar mot mig hela tiden bara för att han vill leka:*
Har såklart varit uppe i stalelt o hälsat på Tamlin.<3
Han verkade ha väldigt tråkigt, så jag gick och plocka en hel skottkärra med gräs till honom :')
Och han haltade fortfarande idag, såklart.....
Asså vill inte att du ska ha ont gubben :'(<333
Sen kom jenny t stalelt , hon skulle sätta på Oliver sin flughuva , sen skulle hon ge honom en sockerbit , men han bara spotta ut den x) söte:')
Så jag fick resten av sockerbitarna till Tamlin :')
Sen sa jag hejdå till Tamlin och Jenny , sen åkte jag hem på min ''hela'' cykel;')

Kanske bloggar mer ikväll , om inte , så ses vi imon!:)

puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

<3

2010-06-26 @ 21:13:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0