Stalldag.

Hejsan svejsan!^^ Vaknade idag kl halv 11 , sen gick jag upp , satte mig vid datorn , sen precis när jag hade fått igång allt på datorn kommer pappa springandes in i mitt rum o säger Olivia du måste komma ,valpköparna är här o ska kolla på valpen o jag vet inte änns vilcken det är! Ja nah aha , så fick jag skynda mig o ta på mig min midsommar kläning , springa ner i rufsigt hår , och med smink som jag glömde tvätta av igår , Skulle lägga mig på sängen o vila liote , hade lite ont i huvet , så sommna jag ;)
Hahahahah .
Gick upp o satte mig lite mer vi datorn sen , sen gick jag upp till stallet, hälsa på Tamlin som mamma hade släppt ut i en sjukhage , tog ut han utanför sjukhagen där det var fullt med gräs, så fick han äta , sen släppte jag tillbacks honom i sjuhagen , Sen gick jag o fyllde på lite vaten i hans vatten hink .Se fota jag honom lite, .
Sen gick jag ner till stalelt , mockade ut heeela hans spilta , skrev att jag skulle göra det för ett tag sen , men då hande något precis lagt in nytt torv, så tyckte det var liteonödigt o göra det då, så fick bli idag ist:)
Sen la jag in massa nytt Torv , så nu är den ren o fräcsh :)
Sen gav jag lammungarna mat :)
Dom är såå söta !:D
Och för er som vill ha , så fick jag några bilder på Ninnie o tabac , Linda o Maxima , Maxine & Maxima , o Fille o filur  från lektionen från  torsdag(:

Pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0