Tamlin?:'''''(

Red ut idag  på dagen , Var jätte mysigt , men han kändes inte helt 100 %?Men vi gick på en stening väg , så jag antog att det var det ,.
Sen så åkte jag Maja o Vendela o bada ,jättemysigt.
Sen va jag typ i stallet hela dagen , sen fick jag reda på att Elin lagervall inte skulle rida , så tog hennes plats i gruppen , frågade maria om jag skulle ta någon annan häst eftersom jag redan hade ridit , men hon tyckte att jag kunde ta Tamlin. Sen sadla jag o allt , sen så skulle jag gå lite farmåt när jag hade gått ut , men då ville han inte gå framåt ,  sen gick det tillslut , så gick jag in o skritta lite åpå lilla ridbanan , sen gick vi ner på mataki , kände att han inte var 100 % då heller , Men det är ju lite steningt där med m,  så tänkte samma sak där som jag gorde förut . Sen så skritta vi in på mataki , Då börja han halta Rejält på vänster bak :(Kände redan från början när jag kom in på mataki att det va ngt fel , men jag trodde det var någon blining elelr något o att det var därför han höll på , men stog han där efter 5 min o höll fortfarande på , så jag fråga dom andra om han halta , så skritta jag runt lite , o dom sa att han haltade rejält på vänster bak , han typ skuttade fram på 3 ben för att han inte ville sätta ner sitt ben ! Så ja  avbröt där och då kom maria (ridläran) Och kolla , och hon sa att han var halt , så jag gick upp till stallet igen , o man såg verjkligen att han hade ontt :(
släppte han i en sjukhage medans jag väntade på att mamma skulle komma . Så gick ner o fota dom andra sålänge.
Sen kom mamma , hon tog in o ducsha han , och sen så visa hon mig en sak , han hade något svart märke på insidan av benet , så som att han typ farstanat o gort något , sen kände jag på det ena benet som han inte var halt på , och sen kände jag på det andra , o jävlar vilcken skilnad ! Det halta benet var som en svamp typ! o det ohalta var som en sten ..
Så vi åker till vetrinären på måndag , o om det blir värre , så får vi åka i helgen .

Och om det här kommer ta lång tid , så kommer jag aldrig sluta kämpa , inte för någonting i världen skulle jag göra det , För allt som han har lärt mig på så lite tid , det är obeskrivligt . Han är guldvärd , och det finns ingen annan som han .!
Jag kommer aldrig sluta kämpa .
Eller sluta hoppas!
För om bara hoppet finns , så kommer allting ordna sig .
Han tog mig ut från fyrkantsspåret till tävlingsbanorna,han har lärt mig att rygga , han har lärt mig allt som jag behöver kunna!O bara det är guld värt.


Jag älskar dig nu o föralltid , vad som än händer , o det ska du veta!

Jag älskar dig Tamlin

Kommentarer
Postat av: Emelie! :*

nej fy :'((( <333

finns alltid här för dej gumman (L)

2010-06-24 @ 22:25:27
URL: http://rosaponnii.blogg.se/
Postat av: Olivia :*

¨mh:'/

Finns alltisd här för dig med emelie (L)<3

2010-06-24 @ 22:46:56
URL: http://tamlinbus.blogg.se/
Postat av: Anonym

<3 <3 <3

2010-06-25 @ 07:56:39
Postat av: Sandra

Hoppas att han blir bättre snart :D

2010-06-25 @ 08:55:40
URL: http://sandraoscarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0