Uddebo!

Hemma från uddebo nu. Skulle igentligen inte bada alls mycket eftersom jag är så hemskt förkyld, men när jag väl har hoppat i så kan man ju inte låta bli att bada så MYCKET mer. eller är det bara jag som är sån?;)
Iaf så badade jag typ hela dagen sen , men jag känner mig faktiskt friskare än jag gorde förut^^.
Men iaf . Mamma skulle hämtat mig nu men hon har inte kommit.. Och jag har inte mobilen med mig:/ ville inte ta med mig den till uddebo;)
Aja , får la se om hon loggar in på facebook snart, om jag känne henne rätt så är hon typ in där minst 10 gånger per dag^^

Aja. upp till stallet sen, fota 18 gruppen;)
Känner att jag inte fotar dom alls ofta?:o HAHHA.
Prata med Emmelie om en del saker med(:

Puss hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0