AnneTräning!=)

Anneträning idag!(: Vi hade hoppning , Det gick jätte bra tycker jag :) Vi hoppade bana :D Det låg typ runt 80-90 lr ngt ?^^.  Vi körde kombintatin osv , fick verkligen jätte fina språng :D . Haha , när jag gorde ett galoppombyte , så kändes det som hela han skulle gå omkull han drog ner huvudet as långt^^
Men älska lilla söteponnyn :*
Veckans ord tills imon ^^ Asså jag orkar int mer skola nu , Jag vill ha sommarlov x]
Någon mer än jag som vill de ? ^^
Slänger in en bild med som ni kan få ta o titta på ;d
Och glöm inte att komentera nu!!:D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kung Tamlin....( :

2010-05-31 @ 20:26:25
Postat av: Olivia ;)

Hahaa ;D

2010-05-31 @ 20:35:06
URL: http://tamlinbus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0