Heej :D

Hej , hemma från skolan nu, tråkigt hade gympa , skulle springa , as jobbigt-.-
Men iaf , sen gick jag hem hit till pappsen , Och snart ska mamma komma o hämta mig,
Men jag tänkte iaf skriva lite om Tamlin nu ;)


Namn: Tamlin II 
Kallas: Tampe ,tjockis,Tammis , mm
Född: 1989
Ras: Whelsh :D
Kategori: c-ponny
Färg: fux
Tecken: 4  strumpor och bläs!:D
Egenskaper: Världens snälaste ponny,!<3M.m
Temperament: Kan bli väldigt pigg ibland när han fått vila i några dagar , men annars är han väldigt lugn!
Tävlad hoppning: Tävlad i sm 3 gånger med en annan ruyyare. Nu tävlar han lägre klasser då han blivit lite gammal:)Just nu tävlar han LD-LC men vi ska snart starta våan första LB:D
Tävlad dressyr: Upp till LB:1 Med mig, Men siktar högre ;)


Så , hinenr inte mer nu ska till mamma nu :D Bye !:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0