Nyyy blogg :D

Hej hej !:D
Ny blogg nu . Den andra som jag gorde blev dålig , så bestämde mig för att göra en ny !=)
Har inte gort Så mycket idag , varit i skolan , Sen hem med Tess , Besök gärna henns blogg också Ponnyglitter.blogg.se
Sen gick vi upp till stalelt , skulle rida lektion , Red ist för Maja , Besök gärna hennes blogg med ;) Ponypower.blogg.se
Och jag har alltså en egen ponny som heter Tamlin II Som ni ser på headern;)
Han är världens bästa ponny!Helt underbar:*
Men lektionen gick bra iaf , men han var väldigt pigg^^^
Sen bakade jag på Kullen , sen hem , och har tråkigt ;)
Men hinner int mer nu , Ska soova !:D

Ha det bra !:D

/ Oliva.

Kommentarer
Postat av: Emmelie

bäästa bloggen här va ;d hejja ollie<3

2010-05-27 @ 21:59:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0