Ridturen!(:

Vill bara att du ska veta,    Att jag äslakr dig förevigt , vad som än händer!  Jag älskar dig och kommer alltid göra.<3Red Tamlin i sogen idag , medn klänning osv , Så fina bilder asså! Älskar min lillasööte ponny:* Kmr slänga in lite bilder som är fotade av Maja : Ponypower.blogg.se!:D

Haha söte :* Och snälla ni , Ignora mig på alla bilderna! Ser ut som värsta tönten lr ngt:S
Haah älskar min söta lilla ponny:*
Har föresten börjat med  frihets dressyr ;)
Och han har faktiskt lärt sig att buga ;) *Stolt* Haah :D

Men ridturen gick iaf jätte bra , blev massa fina kort , Men laddar inte upp alla för ser helt mobbad ut så ;)
Hejdå Och glöm inte att komentera!:D:D<3

Kommentarer
Postat av: EMELIE! :DD

naww, jätte fina bilder!

Så söta ni är :'D<3

2010-05-29 @ 22:00:46
URL: http://rosaponni.blogg.se/
Postat av: Olivia ;D

Haaha , fotade av Maja : ponypower.blogg.se ;)



Tack så hemskt mkt!(:<3

2010-05-29 @ 22:17:48
URL: http://tamlinbus.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jättefina.

2010-05-31 @ 20:28:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0