baad.

Huh, det är så mycket bad nu när det är så varmt så jag hinenr inte blogga!
Men iaf, har badat ungefär hela dagen , det är så sjukt varmt idag så står inte ut!
Sen har jag typ inte gort något varit uppe i stalelt en sväng och tittat om tränset passade , o det gorde det :)
sen så fick han släppas i hagen , för första gången på 1 vecka, och vet ni ? Tamlin har faktiskt gått upp jäääätttteee mycket i rang , han figthades as mycket med Daphne bara för att han ville ha Billeba för sig själv , Tamlin är kär i Billleba:o han försökte betäcka henne , men hennes exem täcke var ivägen xD
sen åkte jag hem , och nu sitter jag här, ska åka och ta ett kvällsdopp sen , någon som vill följa med ?

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Härlig bild.

2010-07-03 @ 21:55:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0