Förlåt...

Förlåt , för dålig uppdatering ^^ men stå ut så är ni snälla(:
Har varit o badat heela dagen utan solkräm , så jag ser ut som en gris i min hy bara för att jag är så röd/rosa^^haha
Badade iaf , med Elsa (absoluteponny.blogg.se)Eddie, Ebba ,Maria,Helene,mamma :)
hahahahah , Eddie var såå söt asså, jag låtsades drunkna , och då kom han md Elsas flytring o bah : Ta min hand , så slpa han ty in mig , och han blev jätte solt:*
Så söt är han.
aah , sen låg vi där o sola och åt av Marias jordgubbar, åt en macka på stranden också eftersom jag inte hade ätit någon frukost.
Sen åkte jag mamma & ebba till Hööks , och jag köpte mitt Riddar träns ! och vet ni :o det satt perfekt även om det var ett Cob/Full träns :o Men hon sa att quater hästar (stavning) har ganska litet huvud , så det är ganska stor chans att han kan ha den , eftersom Pony är för litet för han.
sen köpte jag ett pälsglans också , en med kork som sitter fast elelr vad man kan säga eftersom den förra välte ut över hela min rycktlåda förra gången.Haha!
Och tränset satt perfekt! jag spände in det till det innersta hålen å vägen hem , och det blev typ förlitet då,hahah.
Men testade inte med bett idag, för man var typ tvungen att skruva upp någon sak, och det orkade jag inte göra .
Så ska göra det imon ist .

Ska kanske sova nu , är dös trött.
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0