Hemma från Göteborg!

Hej igen! Kom hem från Göteborg igrå, sen direkt efter jag kom hem så åkte jag till stalelt typ, så hann inte blogga:)Men det kommer nu iaf!:D
Tisdag: Åkte kl 8.00 ungefär , var framme typ kl 10(?)
Sen åkte vi och prakera bilen vid vårt hotell, vi bestämde att vi skulle gå på Liseberg idag ist , för vi pallade inte vänta tills imon x) Och det var ett ganska bra val eftersom det börja spöregna på onsdagen ;)Så gick vi till Liseberg från vårthotell, sen gick vi där typ heeela dagen ,och, jag åkte faktiskt allt på heeela liseberg:o *stolt*
Förutom smågrodorna och dom barnsliga sakerna x), sen gick vi hem , checka in på hotellet , världens bästa hotell måste jag säga, och väärldens godaste kvällsbuffe´. Sen gick vi ut på stan lite o kollade runt , sen gick vi och köpte några tidningar, sen gick vi upp på hotellet, vi var jääättte trötta.
Onsdag: åt frukost på hotellet , var jätte got då också , sen packade vi allting , och checkade ut , sen åkte vi till typ någon park med massor av djur som det fanns , det fanns typ :sälar,älgar Svarta svanar, gotlandsruss, och mycket mer ;) hjortar och lite sånt ^^
Sen åkte vi hemot och stannade vid gällstad, och gick in lite o kollade på Lager 157 , elelr vet inte om det var 157 , men något sånt var det iaf , HHAAH .
Sen gick vi till någon annan affär där, och där hitta jag en jätte söt slacks tunika :) kommer upp en bild på den sen . sen åkte vi hem ,efter en liten vilse tur i skogen x) .
Sen när jag kom hem var jag typ hemma i 30 min , sen till stallet (L)
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0