Hööks (L)

Har varit på Hööks nu :D köpte ett nytt tävlings set till höst säsongen nu , Kommer bild på schabraket  så klart : tyvär så har jag ingen bild på huvan som jag köpte , schabraket är iaf rött , med en stor vit sak i hörnet eller va man kan säga , och s har jag ju fått Nellies gamla kavaj eftersom hon har slutat rida , och den är också röd ;)
Och mamma sa att när hon får sin nästa lön , så ska vi åka o köpa det tränset som jag skulle köpa , oh juste köpte ett par nya transportskydd med , bakskydden såh huuur stora ut som helst , vi tog  storleken ponny , och ändå såg dom ut som storlek FULL :oSka se om jag hittar en bild på dom från hemsidan :) dom är mörk blåa , men röd kant , eftersom jag har agria täcket på tävlingarna oftast , så tyckte vi att de kunde matcha lite ;)
sen åkte vi upp o tog in Tamlin och kolla hur det såg ut på han , jag tyckte det va jätte fint , men såååklart , så var öronen på huvan förstora , och ändå var det storlek pony(!)
Så tror jag ska be min underbara farmor att sy in den :)
Sen släppte vi in han i Stora ridhus hagen , eftersom han blivit väldigt small på det andra betet , inte för att det är så mkycket bete kvar i ridhushagen då helelr men det är lit emr iaf ;) Och jag ska träna för Anne imon !:D vi ska hoppa :D Ska bli jätte kul !

Kram o puss :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

superfint.

2010-07-18 @ 18:57:34
Postat av: Anonym

<3

2010-07-19 @ 19:29:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0