Älsk (L)

Världens bästa dag! Tamlin är inte så värst halt längre! Vetrinären trodde att det var någon vass sten som han råkat gå på eftersom det gick över så fort!Så förhoppningsvis är det det!:)så han ska vila i 1 vecka nu , sen är det igångsettning som gäller, men måste vänta en hel vecka till innan jag kan rida :( vill rida min skrutt ponny nu<3 fast huvudsaken är att han blir frisk!(L)
Göteborg imon också!:D Går på stan imon , sen på onsdag blire Liseberg!:D
Ska bli jätte kul:D
Och vet ni ?;)
Jag och Emmelie lb tänker åka t liseberg någon gång i sommar ;D^^ HAHAA <3
Är så glad idag så att jag bara vill spricka!:o <3
Haha :D

Men ska gå nu så ha det så bra!:)<3

Kommentarer
Postat av: Emmelie L.B

Äääääälskiing <3

2010-06-28 @ 23:10:06
Postat av: Olivia (:

Hahahha :d , när ska vi åååka ?(a)

2010-07-18 @ 18:32:39
URL: http://tamlinbus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0