jobbiga söta dumma valpar...

Vaknade nyss, efter en ganska annolunda natt, gick ola mig runt halv 11 igår , sen läste jag några Min Häst tidningar x)
Sen försökte jag sommna , men då började valparna skälla som galningar , och sen börja Cindy gnälla och så , så jaggick ner ,och som dom flesta kanske vet så är Cindy liite konstig , men hon vågar inte hoppa ut från buren , och ändå har vi gort ett stoort hål till henne som hon kan hoppa ut ur , så fick gå ner o hjälpa henne.
Så sa jag Cindy hopp typ 4 gånger innan hon hoppa ut x)
Sen gick jag upp igen , och sommnade , sen typ kl 4 på natten så börjar valparna skälla , Asså seriöst, jag vet inte vad dom gorde det lät som att någon gorde inbrott där nere , så jag o mamma gick ner , och då var det en valp som hade klättrat ut genom det hålet som Cindy hoppar ut i (?) Klättrings skills?hha.
så den låg på andra sidan av stängslet och då fick ju dom andra damp asså.
Så vi fick sätta in den andra valpen sen . sen gick jag o la mig igen ,men då börja det banka där nere igen jag bah : men vad gör dom nu då?!
Men det lät som fotsteg , så jag trodde det var Nellie som gorde något , men det var mamma sa hon sen idag när jag vakan^^
Nu sitter jag här iaf igen..Är väldigt nervös nu inför vetrinären..
ucsh ucsh ucsh:'(

Inget emr o skriva nu , ska äta frukost snart o sen gå till stallet oförbereda han lite.:)

Puss :')


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0