mer info om vidis!

Kommer lite emr info om vidis ;) skrev inte så mkt om det där så ;D

Iaf , började med att jag kom på måndagen , packade upp alting o bädda ,sen gick våran hydda o gorde massa samarbets övningar , sen åt vi ,sen gorde vi lite lekar den dagen oså.
orkar inte skriva vilcka dagar som vi gorde vad för vi gorde hur mycket som helst så man komemr inte ihåg något!^^
Men iaf , så körde vi Flygresan!Det är en lek som man typ får biljetter , sen så får man springa till massa stationer o länmmna dom där , kanske verkar väldigt lätt, men det är det inte , man blir jagad av alla ledare , som är hur jävla snabba som helst^^
Sen körde vi ju slabedaben också ;D
Var lika geggigt som valigt, o jag fasna i geggan , o då försökte jag dra upp mitt ben o skon , men då tappa jag skon o fick Gräva i geggan för att hitta den >.<
äckligt yesbox^^
Sen hade vi disco, om man nu kan kalla det disco?;)Vi började med att läsa upp alla diplom oså som alla hyddorna fick , o då började Gadde & Jhon gråta , sen börja typ hela skiten gråta!^^ Aalla grät typ , fan saknar det som fan , Redan.
S
en kom linda o grät , o dom kunde jag inte hålla tillbacka tårarna längre, fan vad vi grät , jag o Wilma bara satt o höll om varandra , Sen kom mamma o hämta mig kl 0:00 o grät fortfarande då! HAHA . världens bästa vidablick(L)Wilma följde med mig bort dit där mamma hämta mig , sen kom abbe o sa hejdå o hans kompis som jag inte komemr ihåg vad han heter , HAHA , han med keps var det iaf ^^Sen , när dom 2 skulle gå tbxs till discot , så sa vi alla att vi skulle anmäla oss till vidis 1 nästa år!Sen skrek alla typ VIDIS 1 , hahah <3 Saknar alla som fan ..
vill tbxs , NU</3

Puss på vidablick!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0